Przeszukiwanie Internetu może być frustrującym zajęciem. Wprowadzasz słowo lub frazę do wyszukiwarki, a pojawia się stos nieistotnych informacji.
Potrzebujesz możliwości doprecyzowania wyszukiwania, aby uzyskać dokładnie to, czego chcesz.
W tym artykule omówimy kilka kroków, które możesz wykonać, aby znaleźć określone informacje w Internecie.
1. Zmodyfikuj swoją wyszukiwarkę
Wyszukiwarki przeszukują około 625 milionów aktywnych witryn internetowych w celu dostarczania treści. Możesz faworyzować jednego, ale nie pozwól, aby przyzwyczajenie Cię ograniczało. Żadna wyszukiwarka nie jest idealna i wszystkie mają różne martwe punkty.
2. Użyj określonych słów kluczowych
Słowa kluczowe to terminy używane do wyszukiwania treści w Internecie. Określenie jak najbardziej konkretnych słów kluczowych pomoże Twojej wyszukiwarce wyśledzić potrzebne informacje.
Załóżmy na przykład, że chcesz znaleźć lokalnego dostawcę, który może zaprojektować stoisko wystawiennicze dla Twojej firmy. Jeśli wpiszesz w wyszukiwarkę projekt stoiska, wynik będzie zawierał wiele stron o innych typach stoisk, natomiast wpisanie projektanta stoiska zwróci bardziej zwięzłą listę firm.
Możesz dodatkowo zawęzić wyszukiwanie, włączając inne określone słowa kluczowe. Jeśli na przykład dodasz swoją lokalizację, prawdopodobnie znajdziesz kogoś lokalnego.
3. Uprość wyszukiwane hasła
Niektóre wyszukiwarki uwzględniają słowa stop w swoich wyszukiwaniach. Są to często używane słowa, takie jak przyimki (in, of, on), spójniki (i, ale) oraz artykuły (a, the), co oznacza, że w wynikach wyszukiwania pojawi się więcej stron niż potrzebujesz.
Dlatego zazwyczaj najlepiej jest wyeliminować słowa pomijane z wyszukiwań w Internecie. Głównym wyjątkiem jest sytuacja, gdy szukasz konkretnego tytułu lub nazwy, która je zawiera.
Używaj też najprostszej formy szukanych słów kluczowych, unikając form liczby mnogiej i czasowników z sufiksami, takimi jak -ing, -s lub -ed. Na przykład, możesz poprawić jakość wyników wyszukiwania, szukając raczej usług niż usług lub finansów, a nie finansowania lub finansowania.
4. Używaj cudzysłowów
Zamknięcie wyszukiwanego terminu w cudzysłowie zachęca wyszukiwarkę do wyszukania tego konkretnego słowa lub frazy.
Jeśli termin jest pojedynczym słowem, użycie cudzysłowów spowoduje usunięcie jego odmian tematycznych. Na przykład, jeśli szukasz słowa reżyser, prawdopodobnie otrzymasz wiele wyników dotyczących kierunku bezpośredniego, kierunku, wskazówek itp. Wpisanie „dyrektor” (w cudzysłowie) zapewni jednak, że wyniki zostaną uzyskane tylko dla tego słowa macierzystego.
Jeśli wyszukiwany termin jest frazą, wyszukiwanie będzie dotyczyło tej konkretnej frazy, a nie wszystkich słów składowych jako pojedynczych elementów. Na przykład, jeśli wyszukujesz wyrażenie dyrektor działu zasobów ludzkich bez cudzysłowów, wyszukiwanie zwróci wyniki oparte na wszystkich słowach w wyrażeniu (z wyjątkiem, które jest słowem pomijanym). Otaczanie terminu w cudzysłowie Znaki będą jednak generować wyniki zawierające ten konkretny termin.
5. Usuń nieprzydatne słowa
Wstawienie łącznika / małej kreski / znaku minus bezpośrednio przed słowem wyklucza je z wyszukiwania.
Wyobraź sobie więc, na przykład, że chcesz dowiedzieć się więcej o marketingu. Jednak chcesz skoncentrować się na tradycyjnych technikach marketingowych, podczas gdy Internet wydaje się być pełen odniesień do marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych, z których wszystkie pojawiają się w wynikach wyszukiwania.
Wpisanie marketing-cyfrowe spowoduje wykluczenie treści cyfrowych z wyszukiwania, ułatwiając znalezienie poszukiwanych informacji. Wpisanie marketingu -cyfrowy -społeczny pozwoliłoby Ci pozbyć się jeszcze większej ilości bałaganu.
6. Unikaj pułapek
Podczas wyszukiwania w Internecie należy pamiętać, że wiele firm zatrudnia obecnie pracowników, których celem jest poprawa ich widoczności w Internecie. Nieustannie dostosowują sformułowania swoich witryn internetowych, aby dopasować je do najczęściej używanych słów kluczowych – proces znany jako Search Engine Optimization.
W rezultacie witryny wymienione na górze wyników wyszukiwania mogą mieć bardzo dobre SEO, ale niekoniecznie oznacza to, że będą miały najlepszą treść. Dlatego nawet po wpisaniu najlepszych wyszukiwanych haseł często warto przejrzeć wyniki wyszukiwania, aby znaleźć najlepsze informacje.
Mając teraz do dyspozycji tak wiele informacji, musisz wiedzieć, co jest autorytatywne, a co tylko uparte. Na przykład niektóre blogi zajmują wysokie pozycje, mimo że nie są pisane przez akredytowanych ekspertów. Dlatego dokładnie sprawdź, czy autor wszelkich informacji, których używasz, jest szanowany i najlepiej powiązany z instytucją akademicką, organizacją zawodową lub renomowaną organizacją prasową.
Warto również zdawać sobie sprawę z płatnych reklam, które mogą pojawiać się na górze list wyszukiwarek, ponieważ firmy za to zapłaciły. Są one po prostu przeznaczone do sprzedaży, co jest w porządku, jeśli chcesz kupić, ale może przeszkadzać w wyszukiwaniu ogólnym.
Już wiesz jak wybrać tani i szybki Internet dla firmy w Krakowie. Bardzo polecany jest internet światłowodowy dla firm Kraków od ith.eu. Internet Kraków posiada szeroka ofertę dostępnych usługodawców.
Źródło: https://ith.eu/